Friday, June 10, 2011

Hari ini hari Jumaat dah :-D


First of all, kau nampak tak atas tu gambar apa? Muahaha tadi kan kan aku tengok KL GANGSTER, aku nak cakap eh better korang pergi tengok doh haha serious best. Ada part lawak (gelak confirm tk berhenti) sedih (boleh menitis air mata) berdebar (rasa macam korang yang nak bunuh Shark) haha okay bak sini aku bagithu pelakon ni semua jadi apa dlm cerita ni -->
Aaron Aziz --> Malek (taiko besar)
Syamsul Yusof --> Shark (anak tiri King)
Adi Putra --> Jai (adik kandung Malek)
Sofi Jikan --> Ajib (pengikut Dragon)
Zizan --> Bang Long Dil (kawan Malek)
Ridzuan Hashim --> King (taiko besar)
Adam Corrie Lee --> Dragon (nak ambik port kl)
Sheera Iskandar --> Zetti (adik kandung Malek)
haa nnti tengok la tau. Awesome ah :-D hihi cerita dia tk lama pun 1 jam setengah je kalau tk silap. Nak tahu tk aku tengok cerita ni pukul berapa? -..- Ha pukul 5! Erk okay start citewwww gerak pukul 2 mcm tu nk jalan ke train lagi apa semua pastu smpai 45 minit mcm tu kot. Dah smpai pergi pavi terus dgn Adip, Syafiq and 4 org tk kenal. Haa mula mula fikir nk tengok yg 3.10 punya tapi tk sempat k tkpa beratur je nk ambik yg 4.15 punya kau tahu apa jadi? Dah tunggu org depan nk bayar tetiba 4.15 punya berwarna merah dah berkelip perkataan SOLD hancur harapan :'( hahaha bodoh terus semua sekali pergi klcc. Dah otw klcc tu dlm pukul 3 setengah kot. Dah smpai klcc beratur dia agk panjang juga tapi bergerak la dari pavi tu -.- okay babi tk babi la dkt klcc pun 4.10 sold out -..- jahanam terus harapan aku! Haa mati ah ambik je pukul 5, okay skrg kitaorg bodoh ke tk bodoh? Tadi dkt pavi dah beratur paling depan kitaorg terus blah padahal boleh beli ticket pukul 5 hahahah bongok lantak la benda dah jadi. Tunggu pukul 5 gerak ah fdcrt dorang semua lapar. Dah nk pukul 5 semangat ah sikit masuk panggung haha hambik kau sit second depan tu korang rasa kepala aku teleng tk? -..- hahah dah la dgn sit tu rendah bodoh betul haha tengok kusyuk je weh. Gentle tk tipu mmg best gila cerita ni hihihi meh la tengok. Korang ajk aku tengok lagi pun aku nk k? Hahahahaah okay la ini je story for Kl Gangster :>


Aku suka text aku dgn dia yg ni -->
You: K
Me: 2 words before K is I :-) I miss you. Bye
Even 'K' je pun aku hargai :'> kau tahu kan aku ego? Sabar jela k dgn perangai aku. K jaga diri selalu bye *Sorry sebab delete kau, aku rasa ni yg terbaik :'>