Sunday, July 17, 2011

Affa Birthday :-*

Plan dgn Affa, Dettol, Sulis keluar semalam. Tapi Dettol dgn Sulis keluar dulu kata Dettol nak karaoke -.- Alhamdulillah tk hujan. Fuhhhhhh :-D around 2 lebih kot Affa text Dettol tanya 'Mana kau beruk?' Muahaha tk pasal pasal kena beruk :-p


Dah tu keluar sampai sampai ada Uda sekali. Then lepak lepak apa semua pergi vincci jap cibai doh baju aku sama dgn pekerja vincci hahaha cepat cepat keluar then kena bahan dgn diaorg ni ha -.- pastu pergi S.Wang jap aku dgn Sulis nak makan roti Auntie Anne's, pastu pergi beli Ice bland yang ada pearl tu. Hahaha time ni muka Sulis dgn Affa lawak nak sebut pearl tk dpt xD haha

Pergi fdcrt pavi datang si kawan Dettol apatah namanya haha diaorg sembang pasal rumah dkt mana apa semua. Aku pun sampuk ah tetiba cakap 'Oh yang dekat taman tiga segi tu? Yang ada flat empat tingkat tu?' 'Yang ada Bata' Tah diaorg semua dah blur aku merepek apa. Time tu dah gelak gelak mcm org gila hahaha


Saffa Nasuha 
Happy Birthday
Kali ke-4 aku wish ni hikhok kbye
#Affa dapat bear dari Haikal :B


Eeeeee kita tkda gambar bertiga pun kan kan? -......- Dah bye