Saturday, July 30, 2011

Finally :')

Fuhhhhhh, gila aku tk suka kalau org yg aku suka cari aku? :-) K kita dahlama tk brkawan lama sangat even berapa bulan. Sangat lama k? Tetiba dia add aku tpi aku tk boleh app dia sbb friends dia dah full -.-t tetiba smlm aku tngok friend request dia guna second acc dia add aku. Sho sweet like salt :B aku mcm nk terjun bangunan je weh muehehe dah app tu dia mula post dgn muka ni --> ;( hikhok dkt situ kita comment skjp je :O haha wtvr is it aku happy sangat xD harharhar hmmm bermulanya dgn perkataan tapi beberapa minute lalu, aku cari pasal :'( haaaa apa punya bangsat ni?! Errr dia ckp dia add aku sorang je guna second acc dia, aku mcm tk percaya memula sbb aku fikir dia nk jaga hati aku ke apa ni? At last dia bengang dia ckp 'okay tunggu jap I delete you Fee biar acc ni I tk add org pun' dgn egonya aku balas 'okay delete la cepat' dan dia betul betul buat. So skrg aku salah? Ya mmg aku salah. Aku ego semuanya benda bodoh ada dkt aku. Lagi satu aku nk ckp, aku jealous sapa sapa rapat dgn kau or suka kau. Tk kisah korang sama sama suka pun pergi jahanam k aku tetap jealous! Bagus betul delete aku tkda la aku nk jealous dh kan? Hihi okay ni jela kot bye My stranger please takecare of your self. Imissyou sangat!