Monday, September 5, 2011

Selamat Hari Raya :-)

Mula-mula fikir, ingtkn Raya this year tk best. Hm bosan la juga raya this year. Tpi yg seronoknya raya pertama pergi rumah atok dulu beraya makan-makan apa semua. Then terus gerak balik kg abah dkt Selangor dkt je kan? Tpi jalan jam so smpainya dlm 3 jam mcm tu rasanya. Tidur rumah abah 3 hari 2 malam lepastu terus gerak pergi Perak pulak. Jalan jam juga smpai sakit bontot aku duduk lelama dlm kereta. Tidur sana 2 hari 1 malam je sbb jumaat tu kena balik kg abah balik sbb barang baju semua ada dkt sana. Sabtu baru balik kl, ha kau pukul 6 pagi tu ha mak aku dok kejut kitaorg yg tidur lmbt. Err sumpah malas gila nk bangun that time. Nasib jln tk jam lengang je sbb kitaorg lalu highway baru tu :B hihi masa dlm perjalanan balik kl kitaorg stop jp pergi beli nasi lemak makan dlm kereta. Time semua dh habis makan kakak aku Rena bersuara Weh tengok kucing tu berak hahahah tk menahan je berak aku divider tu ha xD geli sial dlm mcm ice cream putar dh hahahaha eeeyak! Haadah smpai kl kitaorg balik rumah atok. Aku dgn kemaruk nk tengok wayang cerita Final Destination 5 ajk Mira dia tk balik kl lgi. Then aku terfikir aku dkt rumah atok aku ajk la si Fahika. Dia pun setuju aku dgn segera mandi apa semua dlm pukul 2 lebih kitaorg gerak. Dh sampai sana ajk Adip sekali dia pun nk so beli ticket 3 la. Mula-mula mmg dh target nk tngok cerita Final Destination 5 tu tpi kakak tu tnya umur apa semua terus tk boleh. Hahaha at last aku bali ticket cerita The Smurf's. Hahah comel gila cerita tu tk tipu punya hahah. Dah habis tengok terus jumpa bestfriend lama aku Marliana hihi rindu dh lama tk jumpa even satu flat xD hahahah dah jumpa semua jln jln terserempak dgn Aida. Halamak boleh pula aku terjerit nama dia smpai dia terkejut hahah dtg dkt aku terus peluk peluk ha haha lepastu terus gerak mcd dorang mkn apa semua dah malam kitaorg balik. Pastu mlm tu juga aku tidur rumah si Marliana tu. Sebelum tu aku ajk Adip dgn Stafiq lepak flat aku sembang sembang hahah rahsia xD Dah balik pukul 4 weh baru kitaorg tidur hahaah ok that's it bye. Tengok pict raya aku :B









Duit raya aku RM100 tepat haha tengok dah besar dpt duit raya lagi :B (Y)