Monday, September 19, 2011

Final exam :O pffttt


Fuhhh, aku punya exam minggu depan je. Dah tinggal 100m aku rasa -.- err pehlisss be awesome! Aku tk larat nk mengadap exam dah haha dgn tahun depan SPM lagi. Tensionnya lahai, cerita pasal SPM? Haaa aku boleh mental woiiii, aku ambik aliran Sastera. Then aku tk fhm apa pun. Hahaha tpi ada part best aku kusyuk ah juga. Sastera ni kena baca je memanjang. Mmg minat sangat ah hahaha okay, now aku nk wish luck dkt budak PMR and SPM 2011 :-p haha 

PMR: Weh adik-adik, belajar la elok elok time korang PMR, masa depan woii nk ambil aliran apa tahun depan. Dah tahu aliran apa baru korang honeymoon sikit that year :B haha apa-apa pun goodluck ya for PMR examination 4/09 ni :-D

SPM: Weh kakak-kakak and abang-abang, next year dah menunjukkn masa depan korang semua ada dkt mana. Kalau nk sambung belajar tu, buat la betul-betul time SPM nnti. Jgn ah main main (akuygtakut) tunjuk sikit dkt semua org yg korang boleh berjaya pada tahun akan dtg. Biar org tahu siapa korang semua. Goodluck for SPM examination 21/11 :-D time birthday aku dorang exam -.-

Goodluck for me too for Final exam 2011 ;-)
Okbye xx