Friday, October 28, 2011

Nobody but you~


Assalamualaikum,
First of all, aku nk cuci blog aku yang dah berhabuk ni haha lol. Actually I don't have idea that's why I'm not blogging. Now aku kena juga cari idea, aku ada banyak cerita. Tapi malangnya aku banyak makan semut rasanya sbb tk ingt dh hahahaha nak cerita yang mana dulu eh? Aduh k mcm ni ah, tu title aku tu Nobody but you hahaha cerita dia skrg, aku dah mula suka someone :B kahkahkah 10 bulan lebih k wa single! Hahaha hati ni nak jadi batu je sbb tknk suka dkt org. Tak sangka aku boleh suka dkt dia >.< ya Allah boleh gila aku kalau dh suka someone ni haha bak kata Mira "Kau kalau dah suka org tu kau suka dia je tkpandang org lain dah" ha betul la tu :B aku dah penat waiting for someone yang aku suka tapi dia tk pernah nk hargai! Now aku dh jumpa org yg aku suka dan dia pun hargai. I think I can go on with him :-) InsyaAllah.

To my girl: Syazwanie Mohd Isa Happy Birthday to you. May Allah bless you :-*