Sunday, October 30, 2011

The whole saturday


Assalamualaikum~
Blog aku dah lawa terus mcm nk update blog je skrg ni hahaha. K cerita dia skrg aku bangun tidur pukul 12:40 something.  Bangun terus mandi siap siap tpi tkthu nk pergi mana hahaha pastu around 3:15 mcm tu aku keluar suruh maksu aku hantar dkt train. Dah sampai Hang Tuah terserempak dgn Kiki pulak, ha jalan la dgn dia. Sembang sembang semua pastu berpecah aku sesorang. Jalan serupa mcm lifeless weh aku haha tkda hala tuju langsung. Aku pergi terus GSC Pavilion tu tengok cerita apa ada. Antara Don't be afraid of the dark or In time. Aku cam aduh mana nk pilih ni? Dua dua (18) hahaha aku fikir kalauaku mntk cerita Don't be afraid of the dark kalau tk dapat aku nk tengok In time. Hahaha wa lepas la bro tengok cerita tu xD beli ticket 1 sbb aku sorang. Mcm tk percaya k wa keluar tengok movie sesorang (Y) Ticket pukul 4:10 haha intro cerita tu dh buat aku mcm nk menangis -..- ngeri hahaha tpi mmg tk syok sbb tkda sapa aku nk pukul atau cubit dkt sebelah. Dah tengok pun sorang hahaha geram k cina sebelah aku berasmara dana dgn bf dia! Hewhew, dah habis cerita tu wa terus keluar tk tahan kdgn sejuk apa lagi pancut ah hahah (kencing) pastu Akid msg dia nk jumpa aku. Aku pun pergi dkt dia~ Gahhhh, seram sbb first time jumpa xD ya Allah dia suka bercakap, aku jawab je apa dia tanya dia cerita aku dngr. Pastu dia jujur dkt aku apa semua. Alahaii mcm eee baguslah jujur :-) dia ada ckp ni ha I ingt you tinggi :O dlm gambar nampak tinggi alright, mmg semua org ckp mcm tu -..- aduh aku mmg pendek k tk dinafikn hahahaha around 7 lebih aku blah nk balik. Before tu singgah Times Square nk beli Aunt's Anne, aku beli Choco Stick and Caramel Almond :B wah sedapnya hahaha smpai dkt train maksu aku ajk pergi Hero jp. Tahu tk aku jumpa siapa? Aduh pengkid yg selalu ada dkt sch rendah tu ha hahaha lawak k dia pandang pandang je, mana aku pergi terserempak dgn dia -..- pastu dah beli barang terus balik. Mcm tu ah cerita dia hahaha

Hi Akid, me miss you. Be mine? Hahaha lol